123fun.nl

Veel gestelde vragen

Vind hier antwoord op de meest gestelde vragen. Staat je vraag of antwoord er niet tussen? Neem dan contact met ons op. We helpen je graag!

Reserveren en betalen

Vind hier je antwoord op vragen met betrekking tot het reserveren van een pakket

Tijdens het afronden van de reservering kan gekozen worden om te betalen met ideal of handmatig over te boeken met behulp van een bankoverschrijving. Heb je voorafgaand de betaling een factuur nodig? Kies dan voor 'bankoverschrijving' en laat ons na het plaatsen van de reservering per mail weten dat je een factuur nodig hebt. We gaan de aanvraag dan alvast voor je bevestigen.

Wanneer je een zaterdag kiest als huurdatum, maak je automatisch gebruik van de weekend-actie. Je mag dan ook op zondag GRATIS gebruik maken van het pakket.

Doordat wij ruim voldoende voorraad hebben is het mogelijk om kort van te voren een reservering te plaatsen. Wanneer je het pakket wilt laten versturen raden wij het wel aan om in ieder geval tot uiterlijk 3 dagen van te voren de reservering te plaatsen. De levering kunnen wij dan garanderen. Houd voor de actuele beschikbaarheid onze beschikbaarheidskalender in de gaten.

Het is mogelijk om 'op factuur' te betalen. Kies in dat geval tijdens het afronden van de reservering bij betaalmethode voor 'bankoverschrijving'. Je kunt dan de reservering plaatsen zonder gelijk te hoeven betalen. Wanneer je ons vervolgens per mail laat weten dat je de reservering wilt bevestigen, maken wij een factuur voor je aan. Deze factuur kun je doorsturen naar diegene die gaat over de betaling. We hanteren een betalingstermijn van 30 dagen na huurdatum. Wanneer er een factuur is aangemaakt, gaan wij er vanuit dat de reservering doorgaat en zullen het pakket dan ook gewoon versturen.

Wij hanteren geen borg maar vertrouwen op jouw moraliteit. Tot op heden heeft nog geen enkele klant dit vertrouwen geschaad. Wij gaan er vanuit dat dit zo blijft en dat we dit kunnen blijven hanteren.

De reserveringsaanvraag is definitief op het moment dat wij deze hebben bevestigd met een factuur.

Een ongelukje zit in een klein hoekje. Wanneer er door normaal spelen een defect ontstaat aan één van de producten brengen wij geen extra kosten in rekening. Tenzij wij bij terugkomst constateren dat dit met opzettelijk geweld is gebeurd. Daarnaast zijn de materialen van dusdanige kwaliteit dat ze wel tegen een stootje kunnen.

Je kunt bij ons betalen via IDEAL of met bankoverschrijving.

Wijzigen / annuleren

Het is mogelijk om de reservering te wijzigen of te annuleren. Lees hier waar je rekening mee moet houden!

Annuleren of wijzigen van de reservering dient bij voorkeur per e-mail kenbaar te worden gemaakt. Doe dit op tijd maar in ieder geval tot 48 uren van te voren.

Bij annulering tot 48 uur voor de afgesproken huurdatum worden er geen kosten in rekening gebracht tenzij het pakket al is verzonden. In dat geval worden alleen de verzendkosten in rekening gebracht. Bij annulering binnen 48 uur voor de afgesproken huurdatum brengen wij 50% van het huurbedrag + de eventuele gemaakte kosten voor verzending in rekening. Op en vanaf de huurdatum kan er niet meer worden geannuleerd.

Uiterlijk tot 48 uren van te voren is het mogelijk om het pakket nog te wijzigen. Mocht wij het pakket al wel hebben verstuurd, dan zijn wij genoodzaakt om eventuele extra verzendkosten in rekening te brengen. Geef de wijziging bij voorkeur via e-mail aan ons door.

Versturen en retourneren

Wil je het pakket laten opsturen? Dat is mogelijk!

Wij kunnen het pakket sturen naar het opgegeven huisadres. Dit kan gekozen worden tijdens het afronden van de reservering. Aangezien wij (in verband met aanwezigheid) niet 100% zekerheid hebben dat het pakket daadwerkelijk geleverd wordt, brengen wij een kleine meerprijs in rekening.

Wanneer je tijdens het afronden van de reservering voor 'verzenden' hebt gekozen betaal je aan ons verzendkosten. Dit zijn de kosten voor zowel het opsturen als ook het retour sturen. Je hoeft dus niet nogmaals te betalen aan het pakketpunt.

Tot op heden hebben wij nog nooit een huurder hoeven teleur te stellen omdat een pakket eventuele vertraging oploopt met onze vervoerder. Door het pakket ruimschoots van te voren te versturen proberen wij vertragingen op te vangen. Mochten wij merken dat er toch een vertraging ontstaat, dan onderzoeken wij de mogelijkheid om een spoedlevering te sturen. Mocht dit niet meer mogelijk zijn, dan zal in onderling overleg een oplossing worden gezocht om de activiteit alsnog te laten plaatsvinden.

Het pakket wordt in ieder geval 1 dag voor de huurdatum bezorgd. In de meeste gevallen versturen wij het pakket nog een dag eerder om levering 100% te kunnen garanderen. Op het moment dat het pakket bij ons vertrekt, ontvang je per mail een track en trace om het pakket te kunnen volgen. Hier staat dan ook het betreffende pakketpunt in vermeld waar het pakket naar toe gaat.

Het pakket dient de dag na de huurdatum retour te worden gestuurd met behulp van het retourlabel uit het pakket. Mocht deze dag op een zon- of feestdag vallen, dan mag het een dagje later. Bied het pakket in ieder geval vóór 17:00 uur aan bij een willekeurig pakketpunt van de vervoerder. Mocht het in verband met omstandigheden niet lukken, breng ons dan even op de hoogte!

Normaal gesproken zoeken wij het dichtstbijzijnde pakketpunt uit op basis van het adres dat je opgeeft. Mocht je toch liever zelf een pakketpunt willen doorgeven laat het ons na het plaatsen van de reservering even per mail weten. We houden er dan rekening mee!

Jazeker! Het kan wel zijn dat we hier een extra toeslag voor doorberekenen. De verzendkosten worden automatisch berekend tijdens het afronden van de reservering op de website.

Afhalen in Hattemerbroek of Drachten

Antwoorden op vragen wanneer er wordt gekozen om het pakket af te halen in plaats van versturen.

Het retour brengen van het pakket dient te gebeuren op de eerstvolgende dag na de opgegeven huurdatum (uitgezonderd zon- en feestdagen). Doe dit in ieder geval vóór 16:00 uur. Mocht dit niet uitkomen, laat het ons dan even weten!

Het afhalen van het pakket kan al de dag van te voren vanaf 16:00 uur. Het pakket ligt voor je klaar in de afhaalkast zodat je niet gebonden bent aan tijden. Je kunt het dus afhalen wanneer het jou uitkomt! De afhaalkast kan geopend worden met een cijfercode die je per mail ontvangt.

Tijdens het afronden van de reservering kun je kiezen of je het pakket wilt afhalen in Drachten of Hattemerbroek. De adresgegevens ontvang je per mail. Het pakket ligt voor je klaar in de afhaalkast zodat je niet gebonden bent aan tijden. De afhaalkast kan geopend worden met een cijfercode die je per mail ontvangt. Ook voor het retour brengen van het pakket wordt gewerkt met deze cijfercode.