Veel gestelde vragen

Annuleren

Een reservering kan tot 48 uren van te voren kosteloos worden geannuleerd. U doet dit door ons eenvoudig een e-mail te sturen. U ontvangt dan ook uw volledig betaalde bedrag retour op uw rekening. Wanneer de annulering binnen de 48 uren valt, zijn wij genoodzaakt om 50% van de huurkosten in rekening te brengen + eventuele verzendkosten die zijn gemaakt.

Versturen

Wij versturen het pakket ruimschoots van te voren om er zeker van te zijn dat het pakket minimaal een dag van te voren bij het dichtstbijzijnde PostNL-pakketpunt wordt aangeboden van het opgegeven afleveradres. U hoeft dus niet speciaal thuis te blijven om het pakket in ontvangst te kunnen nemen. Om het voor u makkelijk te maken zoeken wij voor u dit pakketpunt uit en houden rekening met de openingstijden van dit pakketpunt. Op het moment dat wij het pakket versturen ontvangt u een e-mail met daarin uitgebreide verzendinformatie om het pakket op de voet te kunnen volgen.

Tot op heden hebben wij nog nooit een huurder hoeven teleur te stellen omdat een pakket eventuele vertraging oploopt bij PostNL. Door het pakket ruimschoots van te voren te versturen proberen wij vertragingen op te vangen. Mochten wij merken dat er toch een vertraging ontstaat, dan onderzoeken wij de mogelijkheid om een spoedlevering te sturen. Mocht dit niet meer mogelijk zijn, dan zal in onderling overleg een oplossing worden gezocht om de activiteit alsnog te laten plaatsvinden.